Ogłoszenie o pracę

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Rodzaj pracy : praca biurowa

Stanowisko: asystent/asystentka zarządu

Email:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon :  884 804 102

Data składania ofert: 2022-12-20

Data wygaśnięcia : 2022-12-30

Województwo Kujawsko - Pomorskie

Miasto Toruń

Ulica Marii Skłodowskiej - Curie  41 a

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko :

Asystent/asystentka Zarządu

w spółce:

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński"  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji z siedzibą w Toruniu

===================================================================

Prezes Zarządu spółki pod firmą: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji z siedzibą w Toruniu ogłasza nabór na wolne stanowisko : Asystent/asystentka Zarządu.

1. Wymiar i czas pracy : pełen etat.

2.  Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) umiejętność obsługi komputera,

c) prawo jazdy kat. B,

d) znajomość przepisów odnoszących się do: administracji publicznej, kodeksu spółek handlowych, prawa budowlanego,

3.  Wymagania dodatkowe:

a) zdolność do pracy samodzielnej,

b) umiejętność pracy w zespole;

c) komunikatywność, samodzielność, kreatywność;

d) dyspozycyjność, systematyczność;

e) pełna zdolność do czynności prawnych;

f) preferowane wykształcenie: administracja.

4.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) realizacja zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu;

b) pilnowanie i egzekwowanie terminów w zakresie zadań zlecanych innym podmiotom obsługującym Spółkę;

c) prowadzenie kalendarza;

d) współpraca ze wszystkimi podmiotami oraz partnerami biznesowymi, wystawianie faktur;

e) sprawdzanie (wstępne) umów z kontrahentami;

f) zapewnienie efektywnego przepływu informacji między Zarządem a Radą Nadzorczą oraz Wspólnikami Spółki;

g) prowadzenie mediów społecznościowych;

h) obsługa osobista i telefoniczna partnerów biznesowych oraz Spółki;

i) organizacja pracy Zarządu i kierownictwa Spółki, spotkań i konferencji;

j) przygotowywanie prezentacji, sprawozdań i raportów;

k) realizacja powierzonych zadań w zakresie prowadzenia spraw biurowych spółki;

l) prowadzenie dokumentacji spółki - gromadzenie, katalogowanie i archiwizowanie dokumentów;

ł) obsługa urządzeń biurowych.

5.  Wymagane dokumenty:

a) Życiorys (CV) zawierający dane osobowe i dane adresowe,

b) Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

c) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

d) Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s. 1), w tym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych kontaktowych w postaci nr telefonu/adresu e-mailowego zawartych w ofercie na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji.

6.  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Wyłącznie pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

E-mail powinien być zatytułowany „Oferta na stanowisko – asystent/asystentka zarządu"

Dokumenty wymagane w pkt. 5 ogłoszenia należy załączyć w formie plików PDF. Ponadto w treści e-maila należy podać imię i nazwisko składającego ofertę oraz zamieścić spis załączników z podaniem nazw załączonych plików i opisem zawartości załączonych plików.

Termin składania ofert upływa w dniu 30 grudnia 2022 r. o godz. 12:00. Aplikacje, które wpłyną do Spółki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Spółki w Biuletynie Informacji Publicznej.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Załączniki do ogłoszenia o pracę rtf 80.35 KB Redaktor Naczelny BIP
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 20 grudzień 2022 18:37 Redaktor Naczelny BIP
Artykuł został zmieniony. wtorek, 20 grudzień 2022 18:37 Redaktor Naczelny BIP
Artykuł został zmieniony. wtorek, 03 styczeń 2023 12:03 Redaktor Naczelny BIP