Ogłoszenie o pracę
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Rodzaj pracy : praca biurowa
Stanowisko: asystent/asystentka zarządu
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon : 884 804 102
Data składania ofert: 2022-12-20
Data wygaśnięcia : 2022-12-30
Województwo Kujawsko - Pomorskie
Miasto Toruń
Ulica Marii Skłodowskiej - Curie 41 a
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko :
Asystent/asystentka Zarządu
w spółce:
Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji z siedzibą w Toruniu
===================================================================
Prezes Zarządu spółki pod firmą: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa "KZN - Toruński" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji z siedzibą w Toruniu ogłasza nabór na wolne stanowisko : Asystent/asystentka Zarządu.
1. Wymiar i czas pracy : pełen etat.
2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) umiejętność obsługi komputera,
c) prawo jazdy kat. B,
d) znajomość przepisów odnoszących się do: administracji publicznej, kodeksu spółek handlowych, prawa budowlanego,
3. Wymagania dodatkowe:
a) zdolność do pracy samodzielnej,
b) umiejętność pracy w zespole;
c) komunikatywność, samodzielność, kreatywność;
d) dyspozycyjność, systematyczność;
e) pełna zdolność do czynności prawnych;
f) preferowane wykształcenie: administracja.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu;
b) pilnowanie i egzekwowanie terminów w zakresie zadań zlecanych innym podmiotom obsługującym Spółkę;
c) prowadzenie kalendarza;
d) współpraca ze wszystkimi podmiotami oraz partnerami biznesowymi, wystawianie faktur;
e) sprawdzanie (wstępne) umów z kontrahentami;
f) zapewnienie efektywnego przepływu informacji między Zarządem a Radą Nadzorczą oraz Wspólnikami Spółki;
g) prowadzenie mediów społecznościowych;
h) obsługa osobista i telefoniczna partnerów biznesowych oraz Spółki;
i) organizacja pracy Zarządu i kierownictwa Spółki, spotkań i konferencji;
j) przygotowywanie prezentacji, sprawozdań i raportów;
k) realizacja powierzonych zadań w zakresie prowadzenia spraw biurowych spółki;
l) prowadzenie dokumentacji spółki - gromadzenie, katalogowanie i archiwizowanie dokumentów;
ł) obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV) zawierający dane osobowe i dane adresowe,
b) Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
c) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
d) Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s. 1), w tym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych kontaktowych w postaci nr telefonu/adresu e-mailowego zawartych w ofercie na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
Wyłącznie pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
E-mail powinien być zatytułowany „Oferta na stanowisko – asystent/asystentka zarządu"
Dokumenty wymagane w pkt. 5 ogłoszenia należy załączyć w formie plików PDF. Ponadto w treści e-maila należy podać imię i nazwisko składającego ofertę oraz zamieścić spis załączników z podaniem nazw załączonych plików i opisem zawartości załączonych plików.
Termin składania ofert upływa w dniu 30 grudnia 2022 r. o godz. 12:00. Aplikacje, które wpłyną do Spółki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Spółki w Biuletynie Informacji Publicznej.